4 Ağustos 2013 Pazar

Kitap: Buket Uzuner'den SU





                                                             
                                                           BUKET UZUNER / SU
 
                Geçtiğimiz yaz tamamen tesadüfi olarak tanıştık Buket Uzuner'le ve o zamandan bu zamana sevgiyle sürer muhabbetimiz. Bi yazısını okuyup aa ne kadar tanıdık cümleler bunlar bende böyle hissediyorum dediğimi çok iyi hatırlıyorum. Sonra tanımak istedim yazarı. Turkuaz fları ve turkuaz gözlüklüğü olmazsa olmazı. Muhakkak bi turkuaz bulunmalı üstünde. Biolog ve yunusları çok seviyor. Şirin mi şirin tatlı mı tatlı bi kadın Buket Uzuner. Seyahat etmeyi çok seviyor ve seyahat kitapları var, sanırım en çok bu yönüyle yakın buluyorum kendime.. 

     
       İşte tüm bunlardan sonra oldu SU romanı ile tanışmamız. SU, roman dörtlemesinin ilki. Ben bunu daha sonra öğreniyorum. Buker Uzuner şu aralar TOPRAK adlı serinin ikinci romanını yazmakta.
        
                             




                         Bitki çayımı alıyorum ve dalıyorum SU'yun derinliklerine..
       



                     Bambaşka dünyalara götürüyor beni SU, geziyorum o dünyada dolaşıyorum hep. Farklıydı cümleleri, kuruluşları, kalbime dokunuşları. Her birinde izler buluyorum kendimden.. Elimden bırakmak istemiyorum hiç, çabucak işimi bitirip okumayı istiyorum hep:) İçinde deniz var, yunus var, Umay nine var, bilgi var, huzur dolu cümleler var..


        



          Israrla tavsiye ediyorum. Buket Uzuner'i tanıyın, girin dünyasına. Onun çevreci ve gezgin ruhunu keşfedin. Tavsiyem;)

                                             Bilgini Mutluluk için Kullan!



2 yorum:

  1. Yaklaşık bir senedir etkisinden kurtulamadığım, kurtulmak da istemediğim roman. Toprak'ımızı da bekliyoruz :) iyi ki varsın Buket Uzuner.

    YanıtlaSil
  2. O nasıl güzel cümlelerdi değil mi:) bayıla bayıla okudum bende.. Toprak gelsin çabucak;)

    YanıtlaSil